Drumles | Rotterdam | Tanja van Schuylenburg
Meld je nu aan voor een gratis proefles drum in Rotterdam bij Tanja van Schuylenburg.

Tanja geeft sinds november 2007 professionele drumlessen aan zowel jong als oud. Dit heeft ze altijd met veel passie en plezier gedaan. Want wat is er nou mooier dan het plezier van het muziek maken over te brengen aan anderen?

In de afgelopen vijf jaar heeft ze veel ervaring opgedaan met lesgeven. Naast haar eigen leerlingen heeft ze ook verschillende keren in moeten vallen voor anderen docenten, door heel het land.

Door de vele leerlingen die Tanja heeft mogen begeleiden in het drummen, weet ze heel goed dat elke leerling anders is en dat het plezier maken bovenop staat.

De lessen die Tanja geeft zijn daarom per leerling weer anders, omdat ze het belangrijk vindt dat iedereen op zijn of haar eigen manier en tempo kan leren drummen.

De prijs per les bij Tanja van Schuylenburg bedraagt EUR 18,15 (of EUR 15,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 30 minuten.

Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 15,- bedraagt de BTW dan EUR 3,15 en is de bruto-lesprijs dus EUR 18,15 per les van 30 minuten.

Vanaf 18 jaar en ouder is het ยค18,- per 30 minuten. Vanaf 21 jaar komt daar nog 21% BTW bij.