Basgitaarles | Amsterdam | Andreas Metzller
Meld je nu aan voor een gratis proefles basgitaar in Amsterdam bij Andreas Metzller.

Behalve lessen basgitaar en contrabas geef ik ook lessen in samenspel in een combo of band.

Alle instrumenten/vocalisten zijn welkom bij de lessen samenspel. Je leert verschillende stijlen spelen zoals pop, jazz en latin. De les bestaat uit samenspeelvaardigheden, improvisatie, theorie en ensemblespel.

Vanaf 4 leerlingen komt een combo tot stand en iedereen betaalt voor 2 hele uren maar EUR 25,-. Aanmeldingen zijn voor 4 keer 2 uur. Daarna kan opnieuw ingeschreven worden. De lessen vinden plaats in de studios van MuzyQ in Amsterdam.

Meld je aan voor een proefles om meer info te krijgen. Deze proefles samenspel is niet helemaal gratis. Elke deelnemer betaalt voor de huur van de studio een eigen bijdrage van EUR 5,-.

De prijs per les bij Andreas Metzller bedraagt EUR 35,- per les van 45 minuten.

Dit tarief betreft de individuele lessen contrabas of basgitaar.Je neemt een strippenkaart à EUR 350,- voor 10 lessen, deze worden dan binnen 3 maanden opgemaakt. daarna kan je opnieuw 10 lessen nemen.