Zangles, Groepsles Zangles | Amsterdam | Anne Brattinga
Meld je nu aan voor een gratis proefles zang of groeps zang in Amsterdam bij Anne Brattinga.

Ik ben Anne Brattinga, zangeres. In 2005 studeerde ik af aan het Conservatorium van Amsterdam. Zelf treed ik op als duo met gitarist Florian Hierdeis en zing in verschillende vocale ensembles.

Sinds 2003 heb ik een lesstudio in hartje Amsterdam, waar ik met leerlingen werk aan hun jazz-, pop- of musicalrepertoire.

Bereid je je voor op een auditie, of wil je gewoon goed leren zingen? Dat kan allebei. In de lessen werken we aan techniek (EVTS, CVT), je interpretatie en je muzikaal gehoor.

Er zijn ook groepslessen op zaterdag. Introductie zang lichte muziek, techniek voor de gevorderde zanger, solfege voor zangers en improvisatiegroep. Alle cursussen duren 10 weken.

Minstens een keer per jaar is er een voorzingavond.

De prijs per les bij Anne Brattinga bedraagt EUR 34,50 per les van 30 minuten.

Zangcoaching. De les gaat thuis door, je maakt thuis een opname, stuurt die op en krijgt weer feedback.