Zangles | Amsterdam | Gianna Tam
Meld je nu aan voor een gratis proefles zang in Amsterdam bij Gianna Tam.

Mijn naam is Gianna Tam, ik ben zangeres, drumster en percussionist afgestudeerd aan het conservatorium van Amsterdam.

Ik heb veel ervaring met lesgeven maar ook met live spelen. Op het moment zing ik oa in de band van Trijntje Oosterhuis, zing ik in de Latin show Spanish Harlem en ben ik bezig met mijn eigen solo cariere. Ik heb gewerkt met oa Trijntje Oosterhuis, Edsilia Rombley, Shirma Rouse, Jett rebel en Leona Phillipo. Naast dit alles vind het leuk om mensen te begeleiden en te werken aan hun stem, ritme en performance. Ik werk met de methode cvt. Dus ben je beginner, semi prof, heb je een auditie waar je je op wil voorbereiden alles is mogelijk! Ik zeg let’s go!

Zangles:
Bij het zingen heb je heel je lichaam nodig! Om echt te leren zingen is het belangrijk te weten wat je nou precies allemaal gebruikt en hoe je dat gebruikt. Dat is een hele ontdekkingsreis! Iedereen mag zijn eigen favoriete liedjes of stijl inbrengen. Ook heb ik professionele opname apparatuur waarmee we jou zang kunnen vastleggen!

De prijs per les bij Gianna Tam bedraagt EUR 40,- per les van 45 minuten.

EUR 22,50 voor een les van 25 minuten