Pianoles | Ruurlo (Berkelland) | Irene Venderbosch
Meld je nu aan voor een gratis proefles piano in Ruurlo (Berkelland) bij Irene Venderbosch.

Ik geef pianoles aan kinderen vanaf 7 jaar en volwassenen beginnend en gevorderd.

Met de kinderen begin ik met een lesmethode en daarnaast lliedjes die we zingen, klappen en opzoeken op de piano. Kinderen krijgen een half uur in de week les, de theorie wordt geintegreerd in de les. Na 2 of 3 jaar les kunnen ze ook beginnen met de methode "popsongs spelen" waar ze leren spelen met akkoorden.

Ieder jaar geef ik als afsluiting een voorspeeluur waar ouders,vriendjes of anderen kunnen komen luisteren.

Volwassen beginners krijgen ook een half uur in de week les, ik begin met een volwassen lesmethode waarbij je al vanaf de eerste les leuke melodietjes kan spelen. Notenlezen en ritme spelen een grote rol.

Volwassenen gevorderd kunnen kiezen uit een half uur,3/4 uur of een heel uur les. Iedere week of los af te spreken.

Geregeld geef ik ook voor de volwassenen een voorspeeluur, maar dan wel besloten.

Voorop staat het plezier in het muziek maken en in overleg met de leerling wordt de muziek uitgezocht, van klassiek tot lichte muziek.

De prijs per les bij Irene Venderbosch bedraagt EUR 20,- per les van 30 minuten.

kinderen 65 euro per maandvolwassenen 70 euro p/mvolwassenen kunnen ook losse lessen krijgenheel uur 40 EUR3/4 uur 30 EUR