Pianoles, Keyboardles, Muziek-theorieles | Deurne | Nikolay Tsolov
Meld je nu aan voor een gratis proefles piano of keyboard of muziek-theorie in Deurne bij Nikolay Tsolov.

Mijn naam is Nikolay Tsolov, ik ben geboren in Bulgarije en volgde daar een klassieke conservatorium opleiding aan de Nationale Muziek Academie te Plovdiv. Mijn specialiteiten waren piano, klarinet en muziektheorie.

De laatste 20 jaar gaf ik muzikaal onderwijs aan studenten, maakte ik instrumentale composities en arrangementen. Samen met mijn teams elders in Europa produceren we tot op de dag van vandaag professionele midi- en audio backing tracks. Wij brengen muziek uit voor vele artiesten, theaters en symfonieorkesten, maar maken ook soloproducties en zelfs producties voor kinderen.

Ik woon en werk in Bakel sinds 2010. Bovendien treed ik als keyboard-muzikant ook nog steeds op samen met diverse locale Bands.

De prijs per les bij Nikolay Tsolov bedraagt EUR 20,- per les van 30 minuten.