Gitaarles | Amsterdam | Sebastiaan Scheurleer
Meld je nu aan voor een gratis proefles gitaar in Amsterdam bij Sebastiaan Scheurleer.

Het met plezier kunnen spelen van je eigen favoriete muziek staat in mijn lessen voorop. Daar gaan we in de lessen naartoe werken.

Het leren lezen van noten is niet nodig maar wel mogelijk natuurlijk.
Leeftijd maakt niet uit. Ik heb ook veel ervaring met het lesgeven aan kinderen.
Ik kan goed overweg met een groot aantal stijlen
Pop, rock, blues, jazz, funk, soul, reggae, bossa nova.enz.

Over de docent:

Ik heb jazzgitaar gestudeerd aan het conservatorium Amsterdam, ik schrijf mijn eigen muziek en heb veel opgetreden met verschillende bands.
Sinds ik tijdens mijn studie ben begonnen met lesgeven heb ik veel ervaring opgebouwd met leerlingen van uiteenlopende leeftijden en niveaus.

Ik geef nu vooral les op een muziekschool in Haarlem en ben op zoek naar meer leerlingen om les te geven in Amsterdam. (omgeving Oud Zuid, bij de Beethovenstraat)

De prijs per les bij Sebastiaan Scheurleer bedraagt EUR 30,- per les van 60 minuten.

EUR 20,- voor 30 minuten
EUR 25,- voor 45 minuten