Saxofoonles | Delft | Rachel van Asten
Meld je nu aan voor een gratis proefles saxofoon in Delft bij Rachel van Asten.

Altijd al eens saxofoon willen spelen? Dan ben je bij Sax School RCL aan het goede adres. Sax School RCL is DE plek waar je moet zijn op het gebied van saxofoon. Van workshops tot korte cursussen en van vaste lessen tot eenmalige les als verjaardagscadeau.

Waarom Sax School RCL?
Bij Sax School RCL krijg je altijd individueel les. RCL is van mening dat ieder mens anders is en daarom ook zijn of haar eigen lesprogramma moet krijgen. Op deze manier kun je sneller je eigen Sax-doelen behalen…

Toch graag samen spelen?
Naast de individuele lessen biedt Sax School RCL regelmatig samenspelmiddagen/avonden, workshops en cursussen aan. Zo kan je al je geoefende loopjes in de praktijk brengen en je kennis verbreden in de Sax-wereld.

Lessen zijn mogelijk in allerlei soorten en maten. Van beginners tot gevorderden, van jong tot oud en van klassiek tot pop, jazz, soul & funk.

Gewoon voor een keertje saxofoon spelen?
Ook dat kan! Sax School RCL biedt naast de privé lessen ook een speciale workshop aan voor iedereen die graag een keer op een saxofoon wil blazen. Tijdens deze 3 uur durende workshop krijgt u de mogelijkheid om de wereld van de saxofoon eens van dichtbij te bekijken. Uiteraard zorgt Sax School RCL voor de saxofoons en u gaat naar huis met een onvergetelijke ervaring.

De prijs per les bij Rachel van Asten bedraagt EUR 18,15 (of EUR 15,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 30 minuten.

BTW voor leerlingen ouder dan 21 jaar
Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 15,- bedraagt de BTW dan EUR 3,15 en is de bruto-lesprijs dus EUR 18,15 per les van 30 minuten.

Goedkoper lessen?
Wanneer u regelmatig lessen komt volgen, wekelijks of om de week, is het mogelijk een kwartaalkaart aan te schaffen. Deze lessen zijn ruim 15% goedkoper dan losse lessen.

Halve uren lessen is mogelijk tot 18 jaar.