Trompetles, Tromboneles | Halsteren (Bergen op Zoom), Woensdrecht | Raoul Garcia Vao Hervas
Meld je nu aan voor een gratis proefles trompet of trombone in Halsteren (Bergen op Zoom), Woensdrecht bij Raoul Garcia Vao Hervas.

Buiten de standaard fundamentele basistechnieken van het trompet spelen is het ook mogelijk om lessen te volgen in jazz,pop en salsa improvisatie.
Met alle facetten die daarbij horen zoals:

-Akkoorden kennis
-Solo transcriptie
-Stijl ontwikkeling
-Technieken mbt vergroten van het uithoudingsvermogen en uitbreiding van het hoge register
-In een (trompet)sectie spelen
-Ontwikkelen van het a vu/prima vista muziek lezen
-Studeeradviezen mbt warm-up,warm down,studeer routine,studeer methodes,mondstukken,houding,etc.
-Facetten van het 1st/lead trompet spelen

De prijs per les bij Raoul Garcia Vao Hervas bedraagt EUR 15,- per les van 20 minuten.

Het tarief voor een les van 30 min bedraagt EUR 22,50