Basgitaarles | Haarlem, Heemskerk | Robert Koomen
Meld je nu aan voor een gratis proefles basgitaar in Haarlem, Heemskerk bij Robert Koomen.

Houd je van de lage tonen van de muziek of juist van de zeer aanwezige bassisten zoals bij The Red Hot Chilli Peppers en Arctic Monkeys en ben je acht jaar of ouder? Ga dan op basgitaar les!

Alles is mogelijk: we focussen op groove, zelf baslijnen en liedjes maken, techniek of toelating voor het conservatorium!

Lessen worden gegeven in het centrum van Amsterdam (nabij Artis en de Wibautstraat) en in Amsterdam Noord

Robert heeft de Pop opleiding van het Conservatorium van Amsterdam in 2012 afgerond. Tijdens zijn studie heeft hij veel les ervaring opgedaan (stage en prive-leerlingen); direct na zijn opleiding is hij gaan lesgeven bij de muziekschool Haarlem (H'ART).

Naast het lesgeven is hij werkzaam als muzikant in verschillende bands en projecten. Hij heeft ruime ervaring met het zelf (mee-)schrijven van muziek in bands, maar ook als muzikant in theaterprogramma's.

Robert speelt, of heeft gespeeld met artiesten als:

Zorita
Lewin
Jacco Gardner
Yorick van Norden
Fabiana Dammers
Amariszi
En de musical-ode aan Queen "We Will Rock You"

De prijs per les bij Robert Koomen bedraagt EUR 32,67 (of EUR 27,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 30 minuten.

Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 27,- bedraagt de BTW dan EUR 5,67 en is de bruto-lesprijs dus EUR 32,67 per les van 30 minuten.

Korter of langer les en/of duoles eventueel mogelijk, in overleg.